Valborgsmässoafton

Vet inte än om vi masar oss iväg till folkan i år för korvgrillning då flera av barnen är på vift och Jörgen är ute och shoppar tangentbord till sonen på elGiganten som har öppet till nitton på självaste Valborgsmässoaftonen.
 
Det roliga med att blogga är att ibland kunna blicka tillbaks i ens liv. Här har ni några tillbakablickar från tidigare Valborgsfiranden.
 
Valborgs 2010 hittar ni här. Det är på barnen man ser att tiden går, en mycket yngre Emma fångad på bild.
 
 
Valborgs 2011 skrev jag så här. Missbrukade ordet alltid.
 
Valborgs 2012 hittar du om du skrollar dig längst ner bland inläggen här. Då levde min pappa och han var med mig och mina syskon hos oss.
 
 
Vet inte hur jag firade in Valborgs 2013 för det har jag inte bloggat om.
 
Valborgs 2014 var jag sjuk och skrev så här.
 
2015 formulerade jag mig så här, och 2016 skrev jag inte om Valborgs men formulerade mig på det här viset.
 
Valborgs 2017 fick vi med oss alla barnen till folkan på korvgrillning.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0