Valborgsmässoafton

Underbar afton med min nya tillfälliga familj! Slängde i lillan en barnmatsburk vid halv fem, sen begav vi oss till Folkans "nya" sätt att fira Valborgs.
De har i år satsat på barnfamiljerna genom att erbjuda hamburgare och hoppborg från klockan fem.
Önskar jag kunde dela med mig av deras förtjusta små ansikten då de fick hoppa och busa med de andra barnen, istället får ni nöja er med denna glada filur;)
 

Ni missade väl inte att bli världsförälder ikväll om ni inte redan är det!? Jag har varit det ett tag nu och känner aldrig av den hundralapp som dras från mitt konto varje månad.
Tycker dock att det känns så fel att kalla insamlingsprorammet för humorgalan!?
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0