Förlåt!

Jaha, så dålig på att uppdatera igen....livet fångar en ibland och det tar stopp....
 
Jaha vad har jag pysslat med under tiden då....
 
Jag och Jörgen var på ett föräldramöte i Byske och Jörgens morbror briljerade i sin roll som fältare.
 

I onsdags gjorde rörmokaren klart det sista då vi äntligen fått vår sista "del". Elektrikern kom igår och nu är det bara vårt egna fix, piff och städning som är kvar. Vi är väldigt nöjda.

 
Emmas ridgrupp fick galoppera för första gången igår.
 
 
Så fantastiskt duktiga...
 
   
 
Idag var planen att åka iväg till Luleå och sova på hotell och även bada på äventyrsbad i Boden, men det gick inte då jag fick ryggskott. Surt och frustrerande, samtidigt som det känns så fjantigt att inte kunna gå.
Jag ger inte upp i första taget och brukar verkligen bita ihop i de flesta lägen, men idag är jag besegrad.
 
 
Besvikna barn och familjemedlemmar tänkte fort om och organiserade en trerätters middag till mig, det roliga finns ju kvar framledes...
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0