Plockar städar

Det här med att städa och hålla ordning här hemma är som att försöka skotta samtidigt som snön vräker ner hehe.
 
Efter frukost ser det ofta ut så här..
 
 
Tänker att jag ska investera i en dammsugare som kan hängas på väggen i köket.
 
Igår tog jag äntligen tag i att torka altanens glaspartier. Gjorde halva.
 
 
Idag har två barn haft mammaumgänge och vi har skjutsat och hämtat. Lördagsmys i soffan blir snudd på kaos och jag har nyss städat bort saftspill och popcorn från soffa och golv.
 
Ikväll var det fem barn som fick hjälp med tandborstning.
 
 
Fem tandborstar och tre olika val av tandkräm.
 
 
Idag fick jag hjälp av några barn och min man att dammsuga och då passade jag på att vika om och organisera i den garderob som tre av barnen delar.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0