Jag upprepar att det är intensivt

Hinner inte in och göra någon uppdatering här och vet inte heller vad jag ska skriva då vi lever i en värld med sekretess.
 
Men  två föräldraumgängen och ett kalas har hunnits med i helgen. Några barn fick roa sig i lekparken.
 
 
Vi har slagit värmerekord här i landet. Att det är över 26 grader i september är väldigt ovanligt.
 
 
I övrigt är jag här och nu med barnen, tvättar och plockar, lagar mat och handlar...
 
 
Vi längtar verkligen upp till Ammarnäs, men får inte riktigt till det då våra helger är lite upphackade med umgängen och kalas.
Men inte nästa helg utan helgen därpå tänker vi att det ska gå.
 
Mikael och Maria har varit upp två helger på raken och jag känner mig lite avis..
 
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0