Ditten och datten

Det är full aktion här och jag nyttjar mina egna timmar mitt på dagen till att hålla undan här hemma, gå på möten och eller förbereda mat.
Idag har jag såpaskurat bron efter jag tagit ner humlen. Varje höst tänker jag att jag borde ta bort plantorna då de blir fulla med löss på hösten och de rackarna bajsar ner bron med sin svarta avföring. Inga bilder är tagna. 
Men något som jag unnar mig varje vecka är rosor till min vas på köksbordet för de njuter jag av varje dag.
 
 
Mycket av min tid går åt till att se till att de små liven har roligt och kan samsas i lek.
 
 
Jag satt igår och lagade några jackor genom att byta trasiga dragkedjor.
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine Malmqvist

färska blommor till köksbordet är verkligen en vardagslyx som gör så mycket för ens humör

2024-09-05 @ 13:48:15
URL: http://joossanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0