Nedräkning

I måndags kände jag mig väldigt orolig och stressad inombords. Så mycket som behövde benas ut ur mitt huvud och läggas på rätt plats.
Planera en tårta, packa kläder för utlandet till två barn och mig själv, packa till två barn som ska vara med sin förälder den vecka vi är borta. Så mycket att komma ihåg och få ihop. Men nu har jag koll, nu när det är bara någon dag kvar.
 
 
Nu när jag har börjat skapandet av Frejas tårta känns det roligt, men innan jag har funnit rätt inspiration och googlat runt och hittat hur jag vill göra tårtan, i det här fallet var det Katt som var ledordet för hur tårtan ska se ut, så känns det så övermäktigt och jag känner det som om jag kommer att gå bet..
 
Tänkte först göra tårtan likt dessa inspirationsbilder.
 
Men ändrade mig och nu är jag på gång med flera små katter och blommor.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0