Hemma och tillbaka i rutiner

Hej, nu har vi kommit hem efter vår fina semestervecka på Kreta.
 
Vi landade mitt i natten och kröp ner i våra sängar vid tretiden på morgonen. Jag sov till nio och lilltjej vaknade strax därefter.
Jag/vi plockade ur resväskorna och städade undan våra saker, startade tvättmaskin och renbäddade några sängar. Reino hjälpte oss att dammsuga när allt var bortplockat och jag städade av toan här nere.
 
 
Vid femtiden hade jag hämtat upp mina jourbarn och lånebarn och nu är vi igång och jobbar igen.
 
Idag fyller Pontus 22 år och vi firar honom lite idag, men mer i slutet av veckan då vi kan samla familjen bättre.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0