Ett litet projekt

I tisdags åkte Jörgen iväg på konferance och jag startade då ett litet projekt som jag länge velat ta tag i.
Nu när min lilla barngrupp fungerar så bra och det inte är lika intensivt längre och Pontus med flickvän åkte upp till Ammarnäs så passar jag på att fixa till vårt badrum. 
Vi gjorde om vårt badrum för många år sedan och jag är väldigt nöjd med den renoveringen, dock så gillar jag inte att de färdigmålade listernas färg krackulerat och lossnat på flera ställen i taket.
Tyvärr har även tvättställskomoden blivit skadad av vatten som runnit och så.... Mitt lilla projekt är att måla om lister och lådfronter plus garderobsdörr.
 
 
Jag har även tagit tag i att städa och diska upp mina fröautomater till vinterns fågelmatning.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0