Fredag eller nåt

Jag skjutsade jour i vanlig ordning till skolan och sen hade jag ett möte på Brinken som började klockan tio. För lite tid för att åka hem emellan och jag passade på att jobba lite i bilen.
Fick äntligen tag i Skatteverket som jag försökt ringa en tid. Nu när vårdnadsöverflytten är klar så åläggs vi göra vissa saker och då behöver vi vissa bevis på att vi är vårdnadshavare. 
Jag har rett i frågan om att få tillgång till hans sjukjournal också och fått svaret att det kan ta upp till två månader innan 1177 får till det att koppla in det på min sida.
 
 
 
Klockan tio hade jag ett bra möte med socialtjänsten och det blev aha och lärorikt även för mig trots min gedigna erfarenhet.
 
Tyvärr hann jag återigen inte hem innan jour skulle hämtas från skolan och jag handlade då lite lunch från ICAs salladsbar och åkte till Nordanå för att avnjuta den.
 
Därefter köpte jag Sushi på Coop och åkte sen och hämtade jour.
Jörgen och lillkille åkte till Ammarnäs och jag och jour kamperar ihop här hemma i helgen.
Det blev ju Sushi till middag.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0