Spridda skurar

I torsdags var Mikael och hans familj här på middag. Roligt att få träffas och umgås en stund.
 
 
 
Reino skjutsade vi upp till sina föräldrar efter frukost i torsdags och hämtade honom åter efter lunch igår. Han har haft det kul.
 
 
 
I lördags var vi bjudna till Kicki med vårt juntagäng och vi passade på att uppvakta de som fyllt jämt.
 
 
Annat jag pysslat med är att slipa av trallen på vår bro. Vi ska måla huset i sommar och Jörgen håller på med att målartvätta.
 
 
Det är inte ofta det blir middag för mig och Jörgen alena, men i fredags grillade vi gott kött och åt potatissalladsrester från middagen med Mikaels familj.
 
 
Äntligen har det dystra lämnat mig och jag känner glädje igen och har arbetslust. 
Rensat ogräs i trädgården och varit och planterat hos pappa.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0