Sjukt jobbigt att vara sjuk

Trodde häromdagen att jag var på väg tillbaka till livet och orken, men fick tillbaka febern.  Idag vaknade jag kallsvettig och blöt, matt och allt annat än med det jag ville känna, nämligen ork!
 
Tvingade ändå mig själv till att påbörja ett städobjekt, nämligen storstäd av toan med dusch.Att städa ger mig energi. Att få ett resultat av att de smutsiga, kladdiga avtrycken försvinner ger mig så mycket tillbaka.
Så det är det jag jobbat med idag, att städa och röja här nere efter småtjejernas framfart och att jag inte har hjälpt till att hålla undan med vardagsplocket.
Nu har jag ändå fått tillbaka orken lite.
 
 
 
Det är ändå så härligt att få vara med i min trädgårds skiftningar, älskar att se före och efter...
 
 
 
2011 togs denna karga bild på träden i lummiga hörnet som det var då men som det inte är nu
 
Livet hörni, vi fortsätter imorgon.
 
Kram..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0