Nu är vi på gång

Idag har vi äntligen börjat att måla vårt hus. Det tar sådan tid att förbereda med tvätt, skrapning och grundmålning. Jag började med det vita på bron, den sidan där jag har humlen för den vill så gärna börja klättra.
 
 
I morse skjutsade jag lilleman till fritids, hans sista dag där för i sommar. Jag har passat på att städa huset och klippt gräsmattan medans jag varit själv.
Såg att de första jordgubbarna hade mognat i landet så det blev skivade gubbar till min frunch.
 
 
Igår lämnade jag igen småtjejerna till deras mammor, men först besökte vi lekparkerna här i byn i regnet.
 
 
Det är så underbart att få låna dessa små glädjespridare vid två tillfällen i månaden.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0