Nilssons släktträff

I söndags var vi bjudna till morbror Gunnar på den årliga släktträffen. Tycker att de ordnat det så bra med femkamp och ordröra att reda ut. Luftgevärsskytte, stövelkastning och pricka ett hål med sandpåsar var några grenar.
 
 
Vi åkte direkt efter vi ätit middag för vi skulle hämta en av lilltjejerna så mamman kunde jobba natt.
Hon delar födelsedag med Emma så hon fick sina paket lite i efterskott.
 
 
Annat jag pysslar på med är att rensa ogräs och njuta av vår trädgård.
 
 
Idag har jag också varit till tandläkaren. Trodde att jag hade tappat lite plomb och att det blivit något hål på minst två tänder, men blev så glad att allt såg så bra ut.
Nu har jag listat mig hos Skellefteå tandvård så jag blir kallad en gång per år. Ska i augusti få hjälp med att ta bort tandsten också vilket är väldigt behövligt.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0