Semesterdag sex

Vi sover längre och längre på morgonen, men jag tror att jag är den som vaknar först. Så fort jag kliver upp kommer lillkille ner.
Frukost med tillhörande morgonrutiner för honom och en stund med Ipaden så är han nöjd.
 
När alla vaknat så "puschade" jag för att göra något av våran dag mer än att bara hitta på saker här hemma.
Så det blev en dag som föll lillkille i smaken.
 
Först lunch på McDonalds.
 
 
Efter lunchen åkte vi till Godishuset och inhandlade lördagsgodis. Gjorde också en snabbvisit hos Rasmus i pågående renoveringsprojektet.
 
 
Vi körde sedan och handlade lite på Kvantum innan vi besökte farmor och fikade mellis.
 
 
När vi kom hem klippte Jörgen gräsmattan, Reino fortsatte sitt städprojekt i garaget och jag fortsatte rensandet i gruset.
 
 
 
Fixade en smart lösning till Reinos cykel som har ett dåligt cykelstöd genom att gräva ner en bit av en stenplatta.
 
 
Imorgon ska jag få med mig min lilla familj på en förhoppningsvis solig roadtrip till en sandstrand uppe i Norrbotten.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0