Semesterdag 8

Förra veckan kontaktade Emma mig och ville gärna ha sällskap ut i skogen för att plocka bär och det blev av idag.
 
 
Jag åkte ner till stan och hämtade Emma och sen åkte vi alla ut i skogen en stund innan lunch.
 
 
Efter lunch och solpaus cyklade jag, Emma och Reino till ett annat blåbärsställe och plockade mer blåbär.
Vi fick vänta en stund på Emma, sen fick de vänta på mig då jag upptäckte att min cykel behövde pumpas.
 
 
Jörgen skjutsade sen hem Emma medans jag gjorde middag och mer matlådor. Rensade även blåbären och frös in.
 
 
Efter middagen har vi hjälpts åt med att städa ute och inne. Klippt gräs, dammsugit, vattnat blommor och städat toa gånger två. 
Imorgon åker vi till Ammarnäs men omväg via Lycksele djurpark först och sen om några dagar till blir det roadtrip ner till döttrarna i Stockholmsområdet.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0