Semesterdag 7

Häromdagen fick jag en idé om att åka till Seskarö utanför Kalix. Var dit med mamma och pappa en gång när vi nyss hade flyttat till Byske och köpt en husvagn. Gissar att det var sommarlovet innan jag skulle börja sexan så det var ett tag sedan.
Vi bilade i vart fall dit idag jag, Reino och Jörgen. Jag kände inte alls igen mig, men vi fick en fin dag tillsammans.
 
Vi åt lunch direkt vi kom fram och jag valde Sushi.
 
 
Sen körde vi runt lite på ön innan vi åkte till stranden för sol och lite bad.
 
 
Jag doppade bara fötterna men killarna badade en stund.
 
 
Det kändes så bra att andas in saltvatten och varm sand och bara njuta av livet en stund.
 
 
När vi var nöjda med solandet åkte vi hemåt igen och gjorde ett första stopp i Sangis. Vid E4 har någon gjort massa figurer i trä och ställt upp för beskådan och lek.
 
 
Blev sen ett middagsstopp i Kalix där vi alla åt pizza.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0