Semesterdag 2

Fick en sovmorgon idag och hann inte så mycket mer på morgonen än att dricka en kopp kaffe och göra mig iordning innan det var dax att rulla in till stan och träffa min nya tandhyginist.
Det blev så tokigt med min munhälsa då Byske Folktandvård slutade att kalla mig och det är ca 5 år sedan jag tog bort tandsten och det blir ju inte bra.
Men nu är jag fin i munnen och blir kallad både till tandläkaren och tandhyginisten om ett år igen.
 
När jag kom hem fortsatte jag med ogräsrens i gruset. Jörgen och lillkille tog ner målarställningen.
 
 
Till middag blev det köttfärsbiffar med stekt lök.
 
 
Fortsatte med att städa ute i trädgården efter middagen.
 
 
Sen har jag även lagat till lite proteiner och kokat ris så jag får ihop matlådor till Pontus som börjar om att jobba imorgon efter att hans första semester nu är slut.
 
 
Vid halv två idag kom äntligen vår servicekille och lagade vår tvättmaskin så nu går både tvättmaskinen och torktumlaren för fullt.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0