Väderomslag, hud och kalas

Det var riktigt kallt i Ammarnäs då vi var där i helgen. Vi tog ändå en promenad på kvällen för att mest lillkille ville det.
 
 
Det blev lite mildare på söndagen fast vi åkte hem efter lunch å vi hann inte vara ute något. Renar fick vi se.
 
 
Igår kom det mer snö och både jag och Jörgen åkte var för sig ner till Umeå. Jörgen jobbade och jag skulle vara på hud klockan två. Jörgen behövde vara tillbaka i stan vid två för att hämta barn och fixa med allt hemmavid.
 
Varför jag fått en remiss till Hud var för att få veta vad som är fel med mina ögon, mina torrfläckar och exem i hörselgångar. Lite orolig över att det skulle vara någon form av psoriasis som finns i olika form inom släkten.
Men det är nog Seborré och min Rosasea som ger dessa symtom jag har och fick utskrivet olika salvor och krämer.
 
 
Jag hann hem lagomt till att möta upp min familj + några av våra extra stjärnor hos Mikael och Maria där vid 18-tiden. Det var nu Marias tur att bli firad.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0