Johannas dag

Det blir vad man gör det till. Jag kämpar på, på mitt vis. Känner mig lite ensam, låg. Sjukdomar, inställda möten har påverkat mig.
 
Igårkväll ville lillkille åka skridskor, men vi landade i att leka med stora bilen och ta oss en promenad med skibiken eller vad den heter?
 
 
Målat färdigt del ett i tvättstugan. Del två blir då tvättbänken är borta och tvättpelaren flyttad.
 
 
Idag lämnade jag in min bil på storservice och tog mig en timmes promenad från Solbacken, till MoröBacke, till Moröhöjden, upp nästan till brandstationen och tillbaks till Solbacken.
 
 
Min älskade förstfödda fyller år idag, hela 36 år sedan det lilla rosa knytet lades i min famn och förändrade mitt liv för alltid. :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0