Hejdå januari

Nu är strax januari månad slut. Det känns bra att gå mot ljusare tider och rätt så bra planering på nya projekt.
Jag har påbörjat rensning och städ av mina kökslådor och skåp för mitt nästa projekt blir att måla om köksluckor och lådor.
Vi ska göra en enkel renovering av vårt slitna kök, byta bänkskivor och diskho och lådskenorna på skåpet under hon.
Vi har funderat ett tag på att byta ut köket till IKEAs nya stommar med rymligare lådor, men det känns inte försvarbart ekonomiskt eller utifrån vad som är hållbart miljömässigt samt att vi trivs så bra med nuvarande utseende och placering av skåp och stommar.
 
 
Det går framåt med tvättstugeprojektet, men det är rörigt och saker överallt här hemma. Men som sagt var, jag har ju mitt uppröjningsprojekt nu och då mår jag bra.
 
 
Något annat jag glömt att berätta är att min fina son Mikaels jobb var med i tidningen Megafonen för ett tag sedan.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0