Det ljusnar, tvättstuga och jobb

Hej på er! Jag har haft lite mer saker inbokade den här veckan men det är inte därför jag inte loggat in här och uppdaterat.
Jag har fastnat i att titta på serier. Just nu tittar jag på doktorn kan komma.
 
I onsdags när jag skjutsade småtjejerna till sina förskolor så blev jag så glad att se det har börjat ljusna redan vid åtta på morgonen. 
 
 
Hela onsdagen väntade vi på att få våra Epoqdelar så vi kan fortsätta renovera vår tvättstuga. Jörgen var hemma på förmiddagen då jag hade ett möte. Sen ringde de som skulle leverera där vid tolv och meddelade att de ville ändra tiden till leverans efter 18.00 någon gång.
Jag åkte iväg på junta och först vid 22 ringde en kille och frågade ifall vi orkade ta emot en sen kvällsleverans och så fick det bli. Halv elva på onsdag kväll fick vi vår leverans.
 
Torsdag kväll monterade Jörgen ihop skåparna med lite hjälp av mig.
 
 
Hade förhoppningar om att få till en någorlunda fungerande tvättstuga i helgen men de förhoppningarna har grusats då Jörgern blivit sjuk.
Vi har barnbarnen här och just nu får jag bara blunda för allt kaos som råder.
 
 
Vi har varit ut en sväng för Rue ville åka skridskor.
 
 
Traktorn kom efter ett tag för att skrapa bort allt snö som den skottande traktorn inte fått bort. Sen skulle de spola isen.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0