Sara Kulturhus

Jag fick en sådan fin morsdagspresent i år utav Pontus och Emma och igår kvitterade jag ut den. 
De ville nämligen bjuda ut mig på mat och nu blev det av så det hinns med innan Emma åker till Kreta där hon ska bo de närmaste två månaderna.
De hade bokat bord på restaurang Mandel uppe i vårt Sara kulturhus.
 
 
Så fint att få sitta ner och samtala om det mesta med två av mina guldklimpar.
 
 
Maträtterna på menyn var på Bondska, det tycker jag var lite kul. Jag valde de ovan som hette He ravel di int bort och Howwa se festlit.
 
 
Vi beställde in tre efterrätter som vi skickade runt mellan oss och åt så vi fick smaka alla.
 
 
Den första efterrätten ...Å en pilligrut brannbära.
Den andra efterrätten  Rabarbern och tillsist den tredje efterrätten Kakurn ve stickbära.
 
Efter maten åkte vi upp till Miss Von och tog en drink, eller Emma tog en alkoholfri drink och jag ett glas vitt vin.
 
 
Mysigt att sitta och se stan uppifrån. 
 
 
Tog ett kort åt andra hållet inifrån toaletten.
 
 
Ikväll är det Jörgens tur att hänga lite med Emma. Först ska de käka middag med farmor och sen ska Jörgen skjutsa ut henne till flyget.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0