Nu är han vårt ansvar

Det är så skönt att skolorna är igång igen och alla i familjen har sina egna rutiner. Det har varit mestadels en fin ledighet i Ammarnäs, men det tar alltid mycket på krafterna att vara iväg med många barn, sen är det många viljor och personligheter att bemöta och finnas tillhands för.

Jag känner mig lite mentalt utmattad så återhämtning behövs och då är det så skönt att vara hemma och tvätta, städa och fortsätta organisera och rensa. Ordning och reda gillar jag, men sällan att jag har det för jag och fler än mig har lätt för att låta bli att lägga tillbaka sakerna där de tog dem.

Trots alla möten jag redan hunnit med så har jag kunnat njuta av det underbara vårvädret ute också. Har tagit lunchpaus ute i solstolen.

 

 
Det är så sjukt mycket snö, men tror att den smälter undan rätt så fort ändå.
 
Idag ringde lillkilles handläggare och meddelade att vårdnadsöverflytten är klar så nu är han vårt ansvar, vi kan ta alla beslut rörande pass, vaccinationer och vi vet att han med säkerhet får växa upp här hos oss. <3
 
 
 

 

 

Vår fina Reino<3

 

Kram.


Kommentarer
Postat av: Giraffen

Men vilken lycka! ❤️💐

Svar: Ja det känns skönt! <3
Annica

2024-04-11 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0