Rhodos

Nu är vi här på Rhodos , för mig en efterlängtad slutkläm på det bästa med denna sommar och min semester.
 Vill inte fokusera på allt som blev fel eller upplevs som jobbigt och jag försöker verkligen njuta. Tänker ändå berätta snabbt ur ett negativt perspektiv för att sedan bara ha fokus på det roliga.

På eftermiddagen i onsdags blev jag febrig, orkade inte hänga med på viktiga samtal med mina jourkollegor innan ett ännu viktigare möte med socialtjänsten därefter i torsdags. Jag och Jörgen var på det här mötet innan vi hämtade upp lillkille och påbörjade vår resa tilll Rhodos.
Är på riktigt fascinerad över hur bra det mötet blev, att vår röst blev så hörd?

Vi flög från Umeå flygplats torsdag kväll och landade lokal tid här i Rhodos 01.00 på natten. Transfer till vårt hotell och efter vi ätit några nattmackor hotellet lämnat i vår kyl så somnade vi vid tre på morgonen.

Har upptäckt att hotellet är gammalt och slitet, maten tråkig och överkokt, kan tillägga på det att febern består, har övergått till snuva och krax i halsen.

Men i övrigt njuter jag och fokuserar på att få lillkille att må så bra som möjligt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0