Bus eller godis

Vi har haft en familjehelg. Jag hämtade Lisa och Olle på flyget i fredags, Lisa har en tradition med sina kompisar här uppe att fira Halloween tillsammans.
 
Jag försökte städa och fixa till lite här hemma innan och satte ihop mina buketter bla.
 
 
Vi hade familjemiddag på lördag och bara Johanna som saknades, de firade också för hon lade ut en familjebild på socialamedier. Jag serverade tacos till de som var här.
 
 
Före middagen pysslade vi lite och dukade bordet. Jag gjorde godishinkarna lite finare med en servett och vi karvade också ur en pumpa.
 
 
Lisa och Olle klädde ut sig till björnbusar innan de fick skjuts till sitt firande.
 
 
Vi följde även de mindre barnen ut på en Bus eller Godisrunda.
 
 
Rue och Maria kom till oss och var klädda som katter, Freja var en prinsessa.
 
 
Herregud & co lade nyss ut en bild som får sammanfatta min rikedom.
 
 
 
Idag har vi bara tagit det som det kommer, lite trötta efter firandet igår och tidsomställningen.
Varit ute med barnen en stund och fotade den idag lite frostiga pumpan.
 
 
Jag gjorde falukorv i ugn till lunch och ytterfile med god sås till middag.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0