Alltså, hur lyckas man ta selfies?

Vilken härlig höstdag eller ska vi kalla det för en vinterdag? Jag och lilltjej var ute och roade oss före lunch. Lekte och fyllde på fröer i automaterna till fåglarna.
 
Försökte sen att ta en bra selfie på mig själv, men nja vill jag ha sagt om resultatet.
 
 
Hur som så hade vi väldigt roligt ute i höstsolen.
 
Efter middagen idag åkte jag och Jörgen med lilla jour, lillkille och vår underbara lilltjej upp till Ammarnäs. Bilresan gick bra med kisstopp i naturen, fredagsmys i bilen och ett till stopp vid en riktig toalett innan vi landade här i vår dröm.
 
De här småtjejerna leker och fnittrar, det smittar vidare, lillkille hänger på och gillar också att leka med dem.
 
 
Vi ska njuta här i Ammarnäs den här helgen. 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0