Uppdatering av gammalt inlägg och ny jour

Jag har jobbat mycket vid datorn idag med jobbrelaterade saker som att skicka in omkostnader som berört vår jourplacering vi avslutade igår. Uppdaterat min "hemliga" lösenordsskyddade sida/blogg som bara jag har tillgång till och renskrivit min Jourplaceringslista.
 
Hann sedan med att njuta av solen och lyssna på podd en lång stund.
 
 
Underbart ju <3
 
Jag kommer också att uppdatera ett inlägg som jag publicerade för någon dag sedan med dessa bilder.
 
 
Skärmdumpar av Mikaels real som han publicerat då Pontus kör skoter i lössnö.
 
Vi fick också en påringning om en jour vid halv fyra på eftermiddagen idag och Jörgen var den som hämtade upp hen vid fyra på socialkontoret då jag var billös idag och han ändå var i närheten.
Nu redan har vi alltså en ny jour.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0