Helt galet

Jag flög hem med sista flyget igår. Johanna och Alma skjutsade ut mig vid åtta i snöovädret som hade dragit in över Stockholm.
 
 
Jag hade en tanke på att kolla sen ifall de kommit sig hem på ett säkert sätt. Kände ett stygn av oro över att något skulle hända dem i det här väglaget. Stockholmstrafiken är inte att leka med.
 
Idag skickade Johanna mig ett meddelande om att hon blev påkörd imorse. Snabb med att inflika att allt gick bra för alla inblandade.
Chockad givetvis, men tack och lov helt oskadda.
 
 
Flyget hem för mig var försenat och jag var hemma efter midnatt. Uppskruvad som man är så somnade jag sent och efter endast några timmars sömn drog den här dagen igång.
 
Om jag hade vetat hur den här dagen skulle bli med oförutsedda händelser, som jag inte tänker skriva om här, så hade jag inte dragit igång den matlagningskarusell jag nyss slutfört.
 
Jag gjorde ugnspannkaka till middag, har grillat kycklinglår i ugnen, stekt upp några skivrester och gjort en pastasås och svslutade med att trilla köttbullar som jag vill ha till Påsk.
 
 
Innan jag åkte från Täby igår så kramade jag Elton som skulle iväg och se EM matchen på Frends arena.
 
 
Jag är så glad och tacksam att den här resan blev av och att jag fått göra ett nedslag i deras liv och vardag. <3.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0