Studentvecka

Hej igen en liten snabbis. Emma tar studenten på torsdag och den här veckan har de fullt upp med studentbingo och massa trevligheter. Hon delar med sig och det är så roligt att få vara med på ett hörn och lyssna på hennes upplevelser.
Ikväll är det mösspåtagning och en glad tjej åkte iväg med bilen.
 
 
Just nu är det jag som lägger logistikschemat här hemma och vi hjälps åt. Men vi behöver prioritera bort onödigt görande och fokusera på det som är nödvändigast att fixa. 
Jag har i veckan, torkat väggar, städat dusch och torkat fönster. Idag hjälpte Jörgen mig att torka rutorna på altanen. Sista fixet får bli imorgonkväll då alla barn lagt sig. För annars är det liksom ogjort.
Tyvärr så räcker inte min tid till till allt jag vill göra. Fyra timmar per dag sitter jag och kör bil, minst det i vart fall. 
 
Äntligen fick lilleman också bli klippt. Han var så långhårig att jag skämdes, men vi var tvungen att avboka en tidigare tid då han fick magsjuka för ett tag sedan.
 
 
Har hunnit vara ute och rensat ogräs i mina fina perennarabatter. Det gillar jag och för mig är det mediativt.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0