Pirr pirr och förväntningar

Jag känner ett försiktigt pirr i magen, förväntningar om att få till bra dagar med mina döttrar och barnbarn i Stockholmstrakten.
Jag lillkille och första stjärnlånis kommer att bila ner till Stockholm imorgon och komma åter först på tisdag till veckan då det är vår nationaldag. Längtar.
 
Det har inte varit helt enkelt att planera den här resan och tyvärr har vi återigen behövt dela på oss jag och Jörgen för att göra planeringen möjlig.
 
Jag sitter sjuuukt mycket i bilen och skjutsar barn, hämtar barn. En del av tiden är jobbrelaterat, men mycket är privata resor för att stötta mina barn.
I jobbet sitter jag minst tre timmar per skoldag i bilen för att skjutsa och lämna och ytterligare tre dagar så skjutsar vi till träningar.
 
Igår var Emma och klippte sig i Byske och tog buss dit, jag hämtade hem henne och frågade om hon ville besöka morfar, vilket hon ville.
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0