Min minstings student

Idag har vi firat Emma och att hon tagit studenten. Tusen tack livet, mina barn och min fina familj för att vi fick en fin dag tillsammans.
 
Utspring från kyrkan, grattiskramar och vi hängde nallar och blommor runt hennes hals. 
 
 
Sen drog vi oss mot lastbilen som de skulle åka genom stan i.
 
 
 
Jag, Lisa och ett av mina lånebarn åkte förbi Tipshuset där min kusin som driver en restaurang hade gjort smörgåstårtorna jag hade beställt.
Sen hem och hjälpa Johanna som överaskat oss med att komma hem till Emmas student för att fira sin lillasyster. Hon valde att hjälpa oss med dekorationerna och dukningen.
 
 
Vid två kom gästerna, släkt och fina vänner.
 
 
Dessa tre alltså<3
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0