Lite lugnare nu

Tre skolavslutningar i tre olika skolor hade vi på två vuxna i fredags. Det hela löste sig så bra genom att lillkille fick en kallelse till Bup klockan tio just den dagen. Han gick med på att skippa sin skolavslutning. Jag och lillkille följde vår första stjärna till hans skolavslutning och sen begav vi tre oss till Bup för medicinuppföljning.
Jörgen åkte med stjärnsyskonen till deras skola.
 
Efteråt sammanstrålade vi och firade med pizza att sommarlovet har börjat.
 
 
Lillkille åkte sedan till sina föräldrar där han ska vara i helgen. Nytt nu att han är där en hel helg i månaden. Det blir nog bra tänker jag.
 
Idag har jag varit en sväng till Nordanå för ett föräldraumgänge med mina lånisar.
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0