Lite av varje

Idag har jag skjutsat lillkille till sitt Fritids. Efter det hämtade jag och min jourkille upp farmor och Elaine så vi alla kunde handla mat på Kvantum.
När jag och lånis kom hem så rensade vi ogräs och brände ogräs.
 
 
Det gäller ju för mig att hitta på någon aktivitet på dagarna så de inte blir så långa för vår jour.
Idag cyklade vi till ångsågen och åt lunch. Det hade hunnit bli ganska så varmt och kvavt.
När vi kom hem skyndade jag mig med att dammsuga och tvätta av Elains bil som vi fått låna i några dagar.
 
 
Till middag blev det lax och klyftpotatis med en sallad som jag gjorde på blandsallad, broccoli, riven morot och äpple med en dressing av citronsaft, olivolja, honung och lite kryddor.
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0