Fina ögonblick sommaren 2023

Den här dagen klassar in till facket extra fina stunder den här sommaren. Fick en inbjudan från fin före detta arbetskompis om att komma förbi och surra i hennes sommarstuga.
 
Jag tog henne på orden och åkte med båda grabbarna. De och jag fick en kanondag med bad för killarna, surr för mig, lunch till oss alla och avkoppling de lux. Tack fina Sussi och Örjan för er gästfrihet.
 
 
När vi kom hem så kokade jag ihop en god köttfärssås med spagetti. Sen gick jag ut och fortsatte lite trädgårdsstäd.
Lillkille klippte gräset och jag ogräsrensade. Halvsov också i solstolen innan jag fortatte med att gasolbränna ogräs.
 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbart att få ha er här och alla blev nöjda. Även vi vuxna behöver surra av oss o h få umgås. Dock blir det ack så sällan. Men ni är ALLTID välkomna ❤️❤️❤️❤️

2023-06-30 @ 09:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0