Färre i familjen och födelsedag

Nu har det lugnat ner sig lite hos oss. Vi  har bara vår ordinarie jourplacering för våran extra, extra syskonplacering flyttade ut i måndags.
Helt annat tempo och nu finns det lite mer fritid för mig.
 
Idag har vi firat Emma som fyller år. Nitton år, gisses så märkligt att alla mina barn är vuxna nu!?
Vi firade henne efter hennes egna önskemål. Inte så många gäster men farmor var viktigt att hon kom. Grillat och potatis i ugn och något chokladigt till efterrätt fixade jag också enligt önskemål.
 
 
Jag har bakat, städat, fixat och donat hela dagen och min minsting blev nöjd.
 
Varken Emma eller Pontus gillar tårta.
 
 
Jag gjorde tårta för att provbaka inför att jag lovat att göra tårtor till ett bröllop i juli.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0