I köket

Igår hjälpte Jörgen sin mor att byta spis och vi andra hakade på.
 
 
Efter det åt vi lunch på Budspa innan vår stjärnkille skjutsades till en viktig vuxen.
 
 
Till middag åt vi korv med mos och sen ställde jag mig i köket och gjorde pasta Carbonara för att Pontus skulle få nattamat med mycket kalorier. Han har svårt att hålla sin vikt just nu.
 
 
Min dag idag har jag tillbringat i köket. Bakat bullar, Sirapskakor och Potatisbakelser.
 
 
Till middag gjorde jag mer pasta, nu med kyckling i sås till.
 
 
Diskade och stökade bort. Sen lade jag ihop en tårta inför morgondagens lilla kalas.
 
 
Vid fikatid hade lillkille besök av sin socialhandläggare. Alltid lika trevligt och informativt.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0