Hemma igen

Efter frukost och dammsugning, torkning av golv och urstäd av kylskåp och diskbänkslåda så rullade vi från Ammarnäs. 
Det blev sen lunch i Arvidsjaur på Sibylla där vid halv två tiden.
 
 
Jag hade dubbla känslor då jag lämnade Ammarnäs. Nöjd över allt målararbete vi slutfört, onöjd över de småjobb och fix som ändå finns kvar som jag gärna huggit in på.
Men så nöjd över de här dagarna vi fick i vår Dröm.
 
 
Vi kom hem och jag påbörjade att städa kyl och kök, packa upp och organisera. Tog med mig lånis till Kåge för att lämna glas på återvinning och lämna en väska till Mikael som han glömde i Ammarnäs då de åkte hem dagen före oss.
 
Efter middagen hade regnet upphört och jag kunde njuta av lite ogräsrensmeditation. 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0