Äntligen i Ammarnäs

Livet, det underbara livet har bromsat mig till att ta mig till Ammarnäs, men nu äntligen är vi här igen.
Vi åkte upp igår efter vår jourstjärnas kalas som vi hade på aftonen. Att fylla tretton är ju stort och extra viktigt att fira då man bor i jourhem.
 
 
Vi började firandet med att bjuda hem Emma och Rasmus på grillmiddag. Sen kom det hem en viktig vuxen till vår jourplacering på tårtkalaset efter middagen.
Snart har jag semester och då ska vår jourplacering få bo hos denna viktiga vuxna personen.
 
 
Sen blev det presentöppning. Begagnad Iphone, Fifa 2023 och lite Nike och PeakPerformance kläder.
 
 
Halv tio på kvällen bilade vi upp till Ammarnäs. Lillkille var taggad på att få ta med sig cykeln.
 
Idag vaknade jag ju här i vår Dröm. Efter sen frukost startade jag igång vårt målarprojekt.
 
 
När det blev ganska färdigt på bron och jag var trött i nacke och skuldror tog jag en paus och grabbarna fick fortsätta. Efter en stunds vila gick jag in och gjorde dagens middag som blev kycklingwook.
 
 
Blev succe trots att jag saknade de vanliga ingredienserna.
 
Efter middagen peppade jag lillkille på att komma sig ut och cykla med mig. När ADHD medicinen går ur kroppen blir behovet av att röra på sig större för att göra sig av med massa överskottsenergi.
 
 
Sen hamnade vi lite pö om pö vid grillringen. Jag var nog där först med ett glas vin och den som tände elden.
 
 
Det var sista bilden för nu i min kamerarulle. Sköt om er och lev här och nu. Sen kan det vara för sent.
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0