Lagat en trotjänare

När Lisa var ett år fick hon ett mjukisdjur i form av en tusenfoting. Flera olika färger och med alfabetet på. Den har använts flitigt och varit omtyckt av mina barn och nu på senare år av mina barnbarn och jourbarn.
Någon fot hade lossnat flera sömmar hade gått upp innan jag tog mig an att reparera och laga den idag.
 
 
Jag sprättade upp sömmen längs med hela tusenfotingen och tog sen ut all stoppning.
 
 
Sydde sedan om alla sömmar både på kortsida och långsida.
 
 
Sydde sedan ihop nästan hela tusenfotingen och stoppade in fyllningen igen.
Avslutade med att sy ihop resten för hand.
 
 
Nu är den lagad och kan nyttjas i många fler år.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0