Firat en fjortonåring och Hurra Johanna

Igår kväll åkte vi hem från Ammarnäs i snörök och delvis oplogade vägar. Det gick bra, Jörgen är en erfaren chaufför och anpassade farten efter väglaget.
 
Innan vi lämnade Ammarnäs hann vi med utelek och lunch.
 
 
Inne blev det mera lek och jag fastnade i att pussla.
Till middag fixade Mikael önskemiddag till deras stjärna (familjehemsplacering), kött och Hasselbakspotatis då det var hans födelsedag.
Mums.
I fredags innan grabbarna kom upp hann jag lägga ihop en tårta som jag dekorerat med det han gillar.
 
 
Idag har jag pysslat på med att ta hand om de två små, tvättat, eldat, skottat snö osv..
 
 
På eftermiddagen följde jag Emma till polisen för att fixa pass till henne.
 
Idag är det också trettifem år sedan jag födde mitt första barn. Ett litet sött knyte på tre kilo som luktade rosa. Grattis Johanna på din dag.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0