Nu är jag igång igen

 
Jag har lagt mycket av min fritid på att skrolla runt bland miniatyristers bilder i något år nu och äntligen har jag kunnat samla ihop mina tankar till att börja skapa något eget.
För flera månader sedan hittade jag ett litet vitt tittskåp med plats för två vinflaskor på secondhand som jag tagit bort skiljeväggarna invändigt ifrån.
 
Idag gjorde jag utsirade lister med hjälp av garn, papper och lim.
 
 
Jag har skissat på ett ungefär hur jag tänker mig och det blir i skala 1:18 som jag jobbar. Kommer att bli ett kök med boasering, vitrinskåp och bord med stolar.
 
 
Det har varit magiskt norrsken och magiska solnedgångar de senaste dagarna.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0