Nikkaluokta

Mina dagar rullar på i vanlig ordning med att skjutsa och hämta. Sköta om hemmet, handla och laga mat. Det har jag skrivit om så många gånger så det känns som om ni tröttnar på att läsa om det?
Lite nytt som hänt är att vi fick en ny jourplacering i tisdags. 
 
 
Tycker inte om att laga mat just nu. Har ingen inspiration. Men så stötte jag på Susannes blogg, hon som lagar mat ofta i SVT Go´kväll.
Bestämde mig för att tillaga hennes recept på Nikkaluoktasoppa och den blev riktigt god.
 
 
Idag har jag varit på kurs på Habiliteringen. Att prata med mitt barn om dess funktionsnedsättning är det långa namnet på utbildningen.
Ett mycket intressant kursinnehåll och roligt att sitta ner och disskutera med andra föräldrar i liknande situation. Jörgen skulle också gå men var sjuk idag.
Vår jourplacering ville hänga med vilket kändes bra. Kul att ha någon att reflektera med efter en sådan här utbildning.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0