Många turer till stan

Jag har fått en ny jourplacering den här veckan. Dagen efter fick vi besök av socialtjänsten. Ville bjuda på något och kom på att jag kunde göra chokladbollar av julens dadlar.
De blev goda.
 
 
I onsdags var jag på "junta" och träffade mina kompisar. Det bjöds på massa gott.
 
 
Idag har jag följt min jour på ett möte. Det drog ut på tiden så jag fick skynda mig hem för att byta barn och skjutsa in Emma till sin praktik.
Fick sen en ledig stund och gick in på Kvantum för att handla några saker. Träffade kär vän och vi bestämde att vi skulle höras snart.
 
Hämtade därefter hem lillan från umgänge. Fixade med middag och har nu haft fredagsmys med de små.
 
Emma slutar sin praktik klockan nio och då ska jag hämta henne. Blev många turer till stan idag och lång arbetsdag.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0