Ett litet syskonkalas

Väderomslag, från kallt med vackra vinterbilder till lite mildare väder och snö idag.
Igår var det så vackert att skjutsa både till och ifrån förskolan.
 
 
Idag har jag varit på jourträff. Egentligen skulle vi ha mötet hos mig utan handledare via socialtjänsten, men eftersom ett jourhem har en placering som mår bäst hemma så var vi hos den kolleganistället. Men jag tog med mig den planerade lunchen och bjöd på den där.
 
 
Tacorullar med sallad, majschips, cremefraiche, jordnötter, taccosås och bubbelvatten.
 
 
Maten förberedde jag igår samtidigt som jag målade klart lister och dörrar.
 
 
Trevligt litet kalas med R småsystrar genomförde vi idag på Leos. Så kul att få träffas familjehem emellan.
Vi stod för inträde, middag och en glass. R fick paket från sina systrar. En robot och en biobiljett.
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0