Smet iväg själv

Jag landade här i Ammarnäs igårkvällst. Vi har svårt med att åka upp tillsammans då det alltid är något med jours fotbollsträningar eller matcher som behöver gå före.
 
Jag tog med mig lite redskap för att kunna fixa till ojämnheter på vår gårdsplan och städa under carporten.
Innan jag åkte grävde jag fram lite infrysta enportionsrätter jag lagat då jag kört Ulrika Davidssons menyer tidigare.
I går åt jag några ajvarjärpar som jag blandade en god sallad till.
 
 
Sen mös jag ner i soffan och såg Outlander.
 
Idag har jag svettats ute då jag burit hinkar med fyllnadsmaterial.
 
 
Jag gillar ju sånt här.
Kanske jag torkar några fönster också. Vi får se.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0