Poff

Poff så har hela veckan snart gått, jag är upptagen alla mina naturliga bloggstunder och det blir inte av att ta mig tid att skriva ner lite av det jag upplever och gör.
Saknar mina dagliga sammanfattningar samtidigt som jag mer förstår de som lägger ner sina bloggar.
Det har varit många samtal och mycket känslor i omlopp här hemma och mina skyddsvallar är snart obefintliga. Jag känner mig dränerad på energi och längtar efter min semester del två som jag snart ska ha.
 
 
Skolan har börjat om. Skönt att alla snart är inne i sina rutiner ändå, även om jag inte är riktigt beredd att stänga dörren till sommaren och välkomna hösten.
 
Det är mycket skjutsningar till träningar, först och främst fotbollsträning, men ikväll även till innebandy.
 
Två av mina älskade döttrar åker strax iväg på äventyr ut i Europa och Emma flyger ner till Stockholm imorgon. Vi bjöd därför hon och hennes pojkvän på middag på Budspa i afton för att hinna ses och prata en stund. 
 
Snart har deras vingar vuxit klart och alla mina barn har strax flugit ur boet. Försöker tänka att det är livets gång och så vidare, men det finns en sorg i mitt hjärta att vara med om det här snart två gånger till.
 
 
 
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0