Efterdyningar

Det här med att vara borta i nio dygn då man har en trädgård kräver mycket efterarbete.
Idag har jag försökt rensa gräs och ogräs mellan plattorna och mellan gräsmatta och rabatter. Jörgen har klippt och klippt igen, lånat grannens gräsklippartraktor + dess uppsamlare för att ta reda på gräsklippet.
 
 
 
Idag har jag och lillkille cyklat till lillasysters åttaårskalas. Tyvärr hakade inte jourkille på direkt då han hade det jobbigt med sina känslor och flytten mellan tillfälligt boende och hos oss.
 
 
Men jag och Jörgen samarbetade och det slutade med att Jörgen hämtade upp jouren i Kåge och skjutsade honom till mig och lillkille.
 
Det badades, åts hamburgare och vi vuxna fick samspråka om hur våran resa är tillsammans med våra familjehemsplacerade syskon.
 
 
 
I vår trädgård växer det, jag har fotat fina blommor.
 
 
Jag älskar min trädgård.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0