Blommor jobb och snart semester

Idag har jag fotat blommorna som fortfarande blommar i min trädgård och de ger mig så mycket tillbaka,,
 
 
Det är jobbigt för vår jourplacering just nu och mitt högkänsliga jag har det tufft just nu. Mitt hjärta blöder. Det är många pusselbitar som ska hamna på rätt plats nu innan jag går på arton dagars semester, samt ytterligare fler pusselbitar så min jour ska få landa permanent och få starta sin nya livsresa.
 
Annars så har jag besökt fysioteraupeut, lagat massor med mat, rensat ogräs och sköter min marktjänst så gott det går.
 
 
Besökt min far efter besöket på hälsocentralen. Blommorna orkar ännu.
 
 
Lisa och Emma har det bra ute i Europa, jag får bilder och korta uppdateringar. Idag är de på Eurodisney.
 
 
Kram.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0