Äntligen uteväder!

Jag hämtade lilltjej på förmiddagen. När vi kom hem var vi ute i regnet och tittade på blommorna, gungade och lekte.
 
 
 
Sen gjorde jag önskelunch, makaroner och köttbullar.
 
 
Jag och lillan hämtade hem jourkille från skolan och lillkille kom hem med skoltaxin, sen har alla barnen lekt och jag har lyssnat på alla glada skratt medans jag lagat mat och äntligen kunnat vara ute och pysslat på med att rensa ogräs och lägga igen potthålen på vår uppfart.
 
 
Ikväll flög Emma ner till Stockholm och imorgon rullar hon och storasyster Lisa iväg på en roadtrip genom Europa i tre veckor. Ska bli roligt att följa deras äventyr. Hoppas att de klarar sig undan från onödiga olyckor och dåligt väder och att de får uppleva allt fantastiskt som finns att uppleva.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0